viickanradovanovic

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

50 frågor.

Av vickan radovanovic - 19 oktober 2010 16:18

jaa.. medans jag tar djupa andetag och försöker lugna ner mig innan jag berättar..

 

50 frågor, vågar du?


Utseende

1. vilken ögonfärg har du?: Bruna! :)
2. hur lång är du?:1.60 ? =)
3. vilken hårfärg har du?: brunett! :D
4. Långt eller kort hår?: aa, inte lång iaf!

5. Piercingar?: örat
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: mörkare bruna..
7. Hur lång skulle du vilja vara?: längre iaf
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: jag vet inte :o

9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt!
10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart? naveln tror ja !


Senast du
11. Åt mat?: nyss!
12. Drack?: nyss..

13. Fick sms av?: Simon! (:
14. Skicka sms till?: Pernilla (L)
15. Sa?: kommer inte ihåg ^^
16. kramade?: idag! (:
19. du spydde?: länge sen!

20. Du skrattade rikitgt mycket?: idag!

kärlek

21. Är du singel?: mmh.
22. Förhållande med?: none.
23. Ditt längsta förhållande? 1 månad typ.

24. Med vem då?: nils.
25. När någon säger din första riktiga kärlek vem tänker du på då? Nils Leijer!
26. Har du varit/är riktigt kär?: yes.
27. Gillar du någon just nu?: yeeaahh.

28. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
29. Vill du vara singel?: nee,/ jaa..
30. Vill du gifta dig?: ja.. när jag är äldre.
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän? har ingen.


vänskap

32. Den som vet mest om dig?:Just nu Emma,Anna,Pernilla, Matilda! Men hon som vetmest om hela mitt liv.. min barndom, Emelie..
33. Den vän som du har känt längst?: Emma o Anna
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: en allra bästa vän , annars vet man inte vem man kan lita på.. men det är roligare med fler..

35. Någon du saknar att umgås med?: Matilda & Pernilla, Emelie..
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: mm
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: jaa
38. Den du har mest minnen med?: Matilda, Pernilla, Emma, Anna, Emelie, Hanna! :)
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: mm
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu?: ohja

övrigt

41. musiksmak?:allt!
42. sport?: Fotboll
43. galen eller lugn?: båda.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: mja

46. Har du hört att du borde bli modell?: nee.. för kort o tjock!
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: kläder ?

50. Vad tänker du på just nu?: hur fan jag ska våga! :o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickan radovanovic - 6 november 2010 11:35

inlägget som jag skrev förut, sparades inte! :o men iaf, jag lovade ju er en ny header o så idag, och det kommer, jag lovar. jag grejar med det nu! men jag är inte så säker på att det kommer upp idag, så vi får helt enkelt se! =)   kan ju säga ...

Av vickan radovanovic - 5 november 2010 23:05


seriöst, ni behöver inte läsa. men jag måste skriva!   matilda sandberg.. det finns inga ord för hur mkt den personen betyder för mig. med henne skrattar jag, med henne kan jag gråta, hon får mig alltid på bra humör. Man kan säga mycket om...

Av vickan radovanovic - 5 november 2010 22:56


såhär får det bli.. jag lovar att fixa ny header imorgon, aa, ändra hela designen om man säger så?:) så får ni kommentera mer...?(; hahah... tycker jag låter alldeles utmärkt! :D Matilda fick inte min hämnd förut. för vi snacka inte i telefon, f...

Av vickan radovanovic - 5 november 2010 17:32

hahaha, kollar på disney channel , som vanligt! :D loooooove !   bevis på mognad kommer här, jag älskar dikter/personliga "skriftelser" eller vad man nu ska säga.. hihi! :)       cooooooolt! =D   ...

Av vickan radovanovic - 5 november 2010 17:00


har suttit och ringt matilda o två timmar? :o och hon svarar inte ! mobilen är avstängd :o och jag vill prata med min bananhalkande kompis! :(   nu ska jag hämnas! när du svarar i telefonen sen, ! så ska du aldrig få lägga på! :o jag ska prata o...

Presentation


hejsan, vickan heter ja ! ;D
jag är en 15 årig tjej, som älskar att fotografera! :) och som helst bara skiter i allt och lever livet. men är också väldigt känslomässig! nu vet ni lite om mig.. ;) puss! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards